مدل رنگ مو فیس فریم ۲۰۲۴؛ ۱۶ مدل جذاب لعنتی که میگن ایشونه | عکس

مدل رنگ مو فیس فریم

مدل رنگ مو فیس فریم ۱۴۰۳ تکنیک مانی پیسز یا فیس فریم متفاوت برای کسایی که نمیخوان جلو سرشون زیاد روشن باشه یا برعکس

مدل رنگ مو فیس فریم ۲۰۲۴؛ در طرح های جدید

مدل رنگ مو فیس فریم فیس فریم یک نوع رنگ موی جدید و ترند شده اخیر و این روزه است که مورد طرفدار اکثر دختر خانم‌ها و خانم‌ها قرار گرفته است تکنیکی است که قسمت جلوی مو به یک رنگ روشن در می‌آید با توجه به سبک سلیقتان رنگ مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید اما در اینجا در ابتدا قرار است درباره اینکه در ادامه چی تصاویری قرار است با هم مشاهده کنیم توصیه مختصر می‌خواهیم بدهیم در این مقاله شما فیس فریم‌های دخترانه زنانه روی موی مشکی دودی با رنگ‌های روشن تیره حتی برای موهای بلند و کوتاه را مشاهده می‌کنید.

درودی پر از انرژی به شما دوستان عزیز امروز قصد معرفی مـدل رنگ مـو فیس فـریم ۲۰۲۴؛ ۱۶ مدل جذاب لعنتی که میگن ایشونه | عکس در مجله مد گلی خانوم امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گیرد. اگر به دنبال مدلهای جدید و ترند سال هستید به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید! بنابراین، با ما همراه شوید تا دنیای شگفت‌انگیز مدل‌های رنـگ مو فـیس فریم را کشف کنید! در ادامه در بخش مد و زیبایی گلی خانم همراه ما باشید.

مدل رنگ مو فیس فریم

جدیدترین ژورنال مدل رنگ مو فیس فریم ۱۴۰۴ در طرح های بسیار شیک و فوق العاده لاکچری

این مقاله از مجله مد گلی خانوم راهنمای شما برای جدیدترین طراحی‌ها و مدل‌های رنـگ مو فـیس فریـم است.

میدونین فیس فریم چیه؟؟
نمیدونین؟؟
بیاین براتون توضیح بدم:
✔️فیس فریم انجام هایلایت روی قسمتهایی از مو هستش که دور تا دور صورت قرار میگیرن و در واقع با این مدل هایلایت برای صورتتون ی قاب ایجاد میشه.خب چه فایده ای داره اینکار؟؟
✔️هم هزینه تون خیلییی کمتر میشه
✔️هم زمان انجام کارتون خیلی سریعتر میشه
✔️وهمینکه تینیجری و شیکه

****************

مدل رنگ مو فیس فریم

فـیس فـریم مو مشکی

فیس فریم یکی از تکنیک‌های شیک و پرطرفدار در لاین رنگ و مش مو است فیس فریم بر روی انواع موهای کوتاه، بلند، بلوند، چتری، تیره و طبیعی قابل اجرا است.برای صورت‌های بیضی شکل مانند صورت اسکارلت جوهانسون می‌توانید از هر رنگی مثل فیس‌فریم یخی یا فیس‌فریم دودی استفاده کنید.

مدل رنگ مو فیس فریم

مـدل مو با رنگ فـیس فـریم

برای رنگ موی جلوی سر استفاده می‌شود.انواع مختلف فیس فریم در برگیرنده فیس فریم یخی، کاراملی، دودی، رنگی و قهوه‌ای روشن است.اگر با بررسی خط فک تیز خود متوجه شدید که قاب صورت شما مربع است، توصیه می‌شود حتما فیس‌فریمی در دو طرف صورت به طوری که مقداری پایین‌تر از ریشه باشد، استفاده کنید.

مدل رنگ مو فیس فریم

فـیس فـریم یخی

این تکنیک، می‌توانید با جداسازی یک لایه از موهای جلوی سر، قاب صورت خود را جذاب‌تر و بازتر نشان دهید.اگر صورت شما گرد است، حتما از فیس‌فریم هایلایت در اطراف صورت و شقیقه‌ها به صورت پراکنده و نامتقارن استفاده کنید

مدل رنگ مو فیس فریم

مـدل مو رنگ شده فـیس فـریم

آشنایی با تکنیک فیس فریم نه تنها باعث تغییرات متفاوت در صورت افراد شده، بلکه روشی ارزان، سریع و راحت محسوب می‌شود. استفاده از تکنیک فیس فریم برای بانوانی که نمی‌خواهند کل موهای خود را دکلره کنند، گزینه‌ای عالی است.فیس فریم مو یک نوع از بالیاژ مو نیز محسوب می‌شود.

مدل رنگ مو فیس فریم

فـیس فـریم در خانه

این لغت برگرفته از زبان انگلیسی بوده که به معنی قاب صورت است. فیس فریم تکنیک برجسته‌ سازی است که فقط روی رنگ اطراف خط مو تمرکز دارد. صورت‌های قلبی معمولا پیشانی‌های پهن و چانه‌های باریکی دارند، برای ایجاد تعادل در این نوع صورت‌ها بهتر است که هایلایت‌های بالیاژ از زیر استخوان صورت و اطراف فک شروع شوند.

مدل رنگ مو فیس فریم

آموزش مـدل رنـگ مـو فـیس فـریم

مدل رنگ مو فیس فریم

تقسیم بندی فـیس فـریم

مدل رنگ مو فیس فریم

انواع مـدل رنـگ مـو فـیس فـریم

مدل رنگ مو فیس فریم

فـیس فـریم دخترانه روی موی مشکی

مدل رنگ مو فیس فریم

مـدل رنـگ مـو فـیس فـریم کوتاه

مدل رنگ مو فیس فریم

فـیس فـریم دودی

مدل رنگ مو فیس فریم

مـدل رنـگ مـو فـیس فـریم فانتزی

مدل رنگ مو فیس فریم

مـدل رنـگ مـو فـیس فـریم دخترانه

مدل رنگ مو فیس فریم

مـدل رنـگ مـو فـیس فـریم دودی

مدل رنگ مو فیس فریم

مـدل رنـگ مـو فـیس فـریم موی کوتاه

مدل رنگ مو فیس فریم

مـدل رنـگ مـو فـیس فـریم یخی

****************

مدل رنگ مو فیس فریم ۲۰۲۵ – ۱۴۰۴

در این مطلب با جدیدترین مدل رنـگ مو فـیس فریم آشنا شدید که امیدواریم مورد قبول شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشید با الگو برداری از این مدلهای شیک و جذاب ایده گرفته باشید. در صورت تمایل برای تماشای انواع مدلها کلیک کنید. همچنین میتوانید پیج اینستا گلی خانم را دنبال کنید.

نظرات بسته شده است.