۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه! مناسب خانم های اهل مد در طرح های متنوع (اسپرت و مجلسی)

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه! ۲۰۲۴؛ در طرح های جدید

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه! امسال کت بسیار باب شده است و یک جز یکی از ترندهای سال ۱۴۰۳ و ۲۰۲۴ می‌باشد بین خانم‌ها و دختر خانم‌ها در سنین مختلف ما در اینجا قصد داریم به شما حدوداً ۷ مدل از بهترین کتها یا نیم کدهای سال را نشان دهیم همراه با یک سری نقاط ریز و خلاصه نگیج کننده پس اگر می‌خواهید کد انتخاب کنید و یک تیپ خیلی خاص و جذابی چه اسپرت چه نیم اسپرت و چه مجلسی بد نیست این مطلب را تا پایان همراهی بفرمایید نکات جالب و جذابی به شما آموزش می‌دهیم.

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه! در مجله مد گلی خانوم امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گیرد. اگر به دنبال مدلهای جدید و ترند سال هستید به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید! بنابراین، با ما همراه شوید تا دنیای شگفت‌انگیز مدل‌های کت های زیبا زنانه و دخترانه سال را کشف کنید! در ادامه در بخش مد و زیبایی گلی خانم همراه ما باشید.

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

جدیدترین ژورنال ۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه! ۱۴۰۳ در طرح های بسیار شیک و فوق العاده لاکچری

این مقاله از مجله مد گلی خانوم راهنمای شما برای جدیدترین طراحی‌ها و مدل‌های کت که تیپ‌ُ محشر میکنه! است.

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

۱- کت آینه دوزی + شلوار پلیسه

مورد اول کتهای آینه دوزی که با شلوار پلیسه می‌باشد و مورد پسند اکثر خانم‌ها هست امسال هم جز ترندهاست به شما یک استایل مجلسی زیبا و متفاوت می‌دهد که می‌توانید در ترکیب رنگ‌های مختلف استفاده کنید. یک استایل متفاوت زیبا به شما در مراسمهای عروسی تولد دورهمی و … میدهد.

حتماً این را هم می‌دانید که شلوار پلیسه امسال خیلی مورد طرفدار خانم‌ها قرار گرفته است که با طراحی خاص منحصر به فردی انجام می‌شود و بسیار گشاد راحت و آزاد می‌باشداگر شما کت کوتاه یا نیم کت به تن کنید این شلوارهای گشاد پلیسه را در پا داشته باشید زیاد کوتاهی کت نمایان نمی‌کند

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

۲ – کت لنین سوزندوزی + شلوار لنین

مورد دوم کدهای لنین سوزن دوزی شده که خیلی زیبا و جذاب هستند و سه با شلوار که شلوارهای راسته هم دارند و گشاد و فری سایز می‌باشند در طراحی و رنگ‌های مختلف برای داشتن یک استایل زیبا که شما در این عکس بالا رنگ روشن و مایل به کرم را مشاهده می‌کنید با سوزن دوزی‌های شده رنگی رنگی که کار را خیلی جذاب و متفاوت کرده است.

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

۳ -کت یقه گرد + شلواد دم پا

مورد سوم کدهایی هستند که با پارچه‌های پرکار و دوخت ساده انجام می‌شود که یک سری لایه‌های خاص خیاطی با تکنیک‌های جدید خیاطی انجام می‌شود با یقه ساده گرد و یک شلوار ساده که اکثراً در این موارد از شلوار دمپا استفاده می‌کنند. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید کت بسیار زیبا پرکار با یک شلوار ساده مشکی و شال مشکی و کیف و کفش مشکی این استایل می‌تواند برای مجالس تولد یک قرار مهم مناسب باشد.

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

۴ – کت لنین رنگ سال (سوزندوی شده) + شلوار راسته

مورد چهارم کت های لنین با رنگ سال اما سوزن دوزی شده با شلوار راسته می‌باشد که در عکس بالا مشاهده می‌کنید زیبایی کار را امسال پارچه‌های لنین بسیار پرمخاطب و پرطرفدار بوده است که مخصوصاً اگر این پارچه‌ها از نوع سوزن دوزی باشد می‌توانید با شلوارهای مختلف که در بالا گفتیم و یا شلوارهای راسته استفاده کنید بستگی به سلیقه شخصی شما دارد و اینکه شما قرار است کجا بروید چه مکانی بروید.

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

۵ – کراپ کت + دامن

و مورد پنجم کراپ کت هایی هستند که با دامن استایل می‌شوند در ادامه و عکس بالا مشاهده می‌کنید که چقدر این استایل شیک جذاب و متفاوت است همچنین برای دختر خانم‌های کم سن و سال بسیار پرمخاطب جالب میباشد و یک استایل متفاوت به آنها می‌دهد. می‌دانید که کراپ کت کوتاه‌تر از کتهای دیگر می‌باشد می‌توان گفت که حدوداً قد آن ۴۰ است و با اکسسوری‌های متنوع می‌توانید شما این را ست کنید اکثراً کراپ کت ها را با دامن می‌پوشند اما باز هم این بستگی به سلیقه شخصی شما دارد ما در اینجا نمونه را با دامن آورده‌ایم.

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

۶- کت مشکی

و اما مورد ششم کت های مشکی موردی که همیشه و همه جا مد است برای هر مکانی مناسب است مورد پسند همه خانم‌ها می‌باشد و همتر از اینکه هیچ وقت از مد نمی‌افتدمدلی می‌باشد که همیشه و هر زمانی روی بورس و روی مد است برای تمام سنین برای تمام مکان‌ها مناسب می‌باشد. شما می‌توانین این کت‌های مشکی را با اکثر پارچه‌ها ست کنید با پارچه‌های متنوع که امسال مورد مخاطب قرار گرفته است

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

۷- کت مخمل

مورد هفتم و مورد آخر کت مخمل می‌باشد پارچه‌های مخمل امسال برای خانم‌ها و همچنین سال‌های دیگر و سال‌های قبل مورد قبول و پسند بوده است می‌توانید این پارچه را ترکیب کنیدبا سایر پارچه‌های دیگر مانند سوزن دوزی و یا اینکه تک بدوزید این پارچه را باید بدانید که پارچه مخمل از آن دسته از پارچه‌هایی می‌باشد که همیشه و هر زمانی مورد پسند و مورد طرفدار و مد روز می‌باشد. شما می‌توانید با خیال راحت این مدل کدهای مخمل را انتخاب کنید و یک استایل متفاوت با اعتماد به نفس کامل داشته باشید.

علاوه بر این هفت مورد یک سری تصاویر دیگر هم در ادامه مشاهده می‌کنید که این مدل کت ها هم زیبا جذاب و خیلی متفاوت می‌باشد.

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

مدل کت زنانه جدید ژورنالی با ترکیب دو پارچه سوزن دوزی و لنین که خیلی متفاوت مزونی و جذاب 

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

کت تک مجلسی زنانه شیک مشکی ترکیب با پارچه سوزن دوزی زمین مشکی و گلریز نقره‌ای با یک دامن پلیسه و بسیار متفاوت 

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

مدل کت زنانه مجلسی دکمه دار تک دکمه با کار دست یا تزیینات نگین کوبی شده قسمت یقه انگلیسی با جیب‌های پاکت

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

مدل کت زنانه شیک برای یک استایل اسپرت با جیب‌های بزرگ و یقه انگلیسی آستین‌ها پاکتی

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

مدل کت تک مجلسی همراه با آستین‌های ژورنالی پاپیون‌دار که امسال پاپیون مورد ترند قرار گرفته است فری سایز با نواردوزی شده‌های خرازی خیلی متفاوت و آینه کاری شده

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

مدل کت کوتاه زنانه لی که امسال مورد طرفدار قرار گرفته شده

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

مدل کت لی دخترانه با شلوار چسب سیار زیبا همراه با دو جیب و آستین‌های خیلی زیبا فیت تن

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

مدل نیم کت های دخترانه لی قسمت پایین نخکش شده که بسیار جذاب و ترند است با یک شلوار مام فیت

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

مدل کت و شلوار مجلسی برای عروس خانم‌ها بسیار پرکار ترکیب با پارچه پلیسه

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

مدل کت مجلسی زنانه فوق العاده لاکچری و منحصر به فرد با پنل دوزی‌های گران قیمت

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

مدل کت مجلسی زنانه کرم آستین ژورنالی تزیین شده با زنجیرهای خیلی زیبا و متفاوت

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

مدل کت کوتاه دخترانه اسپرت برای یک استایل خفن و متفاوت

۷ کت که تیپ‌ُ محشر میکنه!

کت که تیپ‌ُ محشر میکنه! ۲۰۲۴ – ۱۴۰۳

در این مطلب با جدیدترین مدل کت که تیپ‌ُ محشر میکنه! آشنا شدید که امیدواریم مورد قبول شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشید با الگو برداری از این مدلهای شیک و جذاب ایده گرفته باشید. در صورت تمایل برای تماشای انواع مدلها کلیک کنید. همچنین میتوانید پیج اینستا گلی خانم را دنبال کنید.

نظرات بسته شده است.