کوتاهی های ترند ۲۰۲۴ ✂️📌

کوتاهی های ترند ۲۰۲۴

کوتاهی های ترند ۲۰۲۴ زنانه و دخترانه با تکنیک های جدید امروزی که خیلی خفنه

کوتاهی های ترند ۲۰۲۴؛ در طرح های جدید

کوتاهی های ترند ۲۰۲۴ اگر به دنبال کوتاهی‌های موی ۲۰۲۴ و ۱۴۰۳ هستیم ما در اینجا به شما کمک می‌کنیم که متناسب با فرم صورت حجم مو و سلیقه شخصیتان کوتاهی مویتان را انتخاب کنید با توجه به ترندهای سال همراه ما باشید تصاویر را ببینید الگوبرداری کنید.

پنجاه کـوتاهی های ترند ۲۰۲۴ در مجله مد گلی خانوم امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گیرد. اگر به دنبال مدلهای جدید و ترند سال هستید به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید! بنابراین، با ما همراه شوید تا دنیای شگفت‌انگیز مدل‌های کـوتاهی های تـرند ۲۰۲۴ را کشف کنید! در ادامه در بخش مد و زیبایی گلی خانم همراه ما باشید.

کوتاهی های ترند ۲۰۲۴

جدیدترین ژورنال کوتاهی های ترند ۲۰۲۴ در طرح های بسیار شیک و فوق العاده لاکچری

این مقاله از مجله مد گلی خانوم راهنمای شما برای جدیدترین طراحی‌ها و مدل‌های کوتـاهی های تـرند ۲۰۲۴ است.

کوتاهی های ترند ۲۰۲۴

مدل بلانت باب

مورد اول مدل بلانت باب که مناسب برای موهای لخت رنگ شده نچرال می‌باشد این مدل مو باب کوتاه با خط‌های صاف و مستقیم می‌باشد. بیشتر برای موهای کوتاه و صاف استفاده می‌شود اما ممکن است افرادی که موهای بلند و مجعد دارند نیز این مدل مو را انتخاب کنند، زیرا مدل موی باب جذابیت ظاهر شخص را چندین برابر می‌کند و باعث زیبایی هرچه بیشتر چهره می‌شود.

کوتاهی های ترند ۲۰۲۴

مدل موی قد متوسط و حجیم

مورد دوم مدل موی قد متوسط و حجیم است اگه موهای پرپشتی دارید می‌توانید این مدلی کوتاه کنید و همچنین می‌توانید برای تغییر بیشتر از تکنیک‌های جدید رنگ موی لایت ساده و سایر موارد استفاده کنید.کوتاهی های ترند ۲۰۲۴

مدل موی پیکسلی و کرلی

مورد سوم مدل موی پیکسلی و کرلی می‌باشد که بسیار کوتاه و روی گوش است خیلی زیبا جذاب مخصوص دختر خانم‌های خوش سلیقه است. این مدل مو کرلی باز کوتاه برای خانم‌هایی که موهای کوتاه دارند، مناسب است. موها در این مدل، به صورت لایه‌لایه و با خمیدگی‌های متوسط حالت داده می‌شوند.مدل موی پیکسی یک استایل موی کوتاه است که موها به اندازه تقریبی ۱ یا ۷ سانتی متر کوتاه می‌شوند. در این مدل نسبت به استایلی که انتخاب می‌کنید ممکن است تمام موهایتان به یک اندازه کوتاه شوند یا پشت سر و کنار موهایتان کوتاه‌تر و بالای موهایتان بلندتر باشد.

کوتاهی های ترند ۲۰۲۴

مدل موهای شگی کوتاه

مورد چهارم مدل موهای شگی کوتاه است که معنی شگی یعنی شلخته و نامنظم برای انواع جنس‌های مو مناسب می‌باشد. حالتی مدرن و شیک به موهای شما می‌دهد و در هر موقعیتی شما را جوان‌تر نشان می‌دهد. چه موهای صافی داشته‌باشید و چه فر، این مدل مو به شما می‌آید و نگهداری و مراقبت از آن هم ساده است.لیر یکی از قدیمی ترین و کلاسیک ترین مدل های موی زنانه است که امروزه با ایجاد کمی تغییر در مدل آن دوباره به ترند سال تبدیل شده است. این تغییرات شامل ترکیب مدل موی شگی یا شلخته با این مدل مو است که می تواند مدل های جذاب و خاصی برای موهای بلند و کوتاه را خلق کند.

 

کوتاهی های ترند ۲۰۲۴

مدل موی لیر بلند

مورد پنجم مدل موی لیر بلند می‌باشد مدل لیر یا خورده که هر قسمت از مو قدهای متفاوتی دارد کوتاه بلند می‌باشد. مدل موی لیر یا مدل موی خرد یکی از انواع مو است که هر قسمت در اندازه های مختلف کوتاه می شود و طول موها متفاوت است. در این حالت موهای شما لایه‌ای است و معمولاً لایه های بالایی موهای شما کوتاه‌تر از لایه های زیرین است.

کوتاهی های ترند ۲۰۲۴

مدل موهای پروانه‌ای

مورد ششم مدل موهای پروانه‌ای می‌باشد. مدل موی butterfly لایه های کوتاه را با لایه های بلند ترکیب می کند تا به موهای شما بعد و حرکت ببخشد. لایه‌های کوتاه و پرپشت اطراف چانه قرار می‌ گیرند تا صورت شما را قاب بگیرند، ویژگی‌های چهره شما را برجسته کنند و حتی فرم صورت را گرد کنند.

کوتاهی های ترند ۲۰۲۴

مدل فر و گرد

مورد هفتم مناسب برای افراد مو فرفری می‌باشد که اسم آن مدل فر و گرد است کوتاهی موی گرد وسط سر حجیم و قسمت‌های انتها کم حجم‌تر می‌باشد.

 

کوتاهی های ترند ۲۰۲۴

در این مطلب با جدیدترین مدل کـوتاهی های تـرند ۲۰۲۴ آشنا شدید که امیدواریم مورد قبول شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشید با الگو برداری از این مدلهای شیک و جذاب ایده گرفته باشید. در صورت تمایل برای تماشای انواع مدلها کلیک کنید. همچنین میتوانید پیج اینستا گلی خانم را دنبال کنید.

نظرات بسته شده است.