عید دیدنی چی مـُده بپوشم؟

عید دیدنی چی مـُدل بپوشم؟

عید دیدنی چی مـُده بپوشم؟ از اکسسوری تا انتخاب لباس (صفر تا صد استایل جذاب برای نوروز ۱۴۰۳)

عید دیدنی چی مـُده بپوشم؟ ۲۰۲۴؛ در طرح های جدید دخترانه و زنانه

عید دیدنی چی مـُده بپوشم؟ : عید که همش پوشیدن لباسو و  اینکه قراره چی لباس بپوشی نیست اینجا قراره یک سری نکاتی برای اینکه می‌خواین برین عید دیدنی یا مهمون بیاد خونتون و یا قصد سفر دارید بهتون آموزش بدیم چه وسایلی چه لباس‌هایی چه استایل‌هایی که امسال ترند شده شما رو مطلع کنیم  تا یک استایل و چهره متفاوت در سال جدید داشته باشید با ما همراه باشید.

عـید دیدنی چـی مـُده بـپوشم؟ در مجله مد گلی خانوم امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گیرد. اگر به دنبال مدلهای جدید و ترند سال هستید به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید! بنابراین، با ما همراه شوید تا دنیای شگفت‌انگیز مدل‌های عیـد دیـدنی چـی مـُدل بـپوشم؟ را کشف کنید! در ادامه در بخش مد و زیبایی گلی خانم همراه ما باشید.

 عید دیدنی چی مـُده بپوشم؟ ۱۴۰۳ بسیار شیک و فوق العاده لاکچری برای خانمهای اهل مد

این مقاله از مجله مد گلی خانوم راهنمای شما برای جدیدترین طراحی‌ها  عیـد دیدنـی چی مـُده بـپوشم؟ است. در ادامه ما یک سری نکات و مواردی را به شما می‌گوییم که شما مطلع شوید پس بهتر است این مطلب را علاوه بر اینکه تصاویر را می‌بینید نکات را هم بخوانید و یک سری تصاویری را می‌آوریم که به شما کمک کنیم تا شما بهتر متوجه شوید و یک استایل تیپ متفاوتی در سال جدید به راحتی بتوانید خودتان ست کنید.

عید دیدنی چی مـُدل بپوشم؟

عـید دیـدنی چـی مـُده بـپوشم؟

مورد اول دامن

مورد اول دامن هستش دامن امسال یک مورد خیلی قوی و ترند شده در سال ۱۴۰۳ می‌باشد که جنس‌های متنوعی دارد و همه جنس‌ها ترنده از جنس ساتن, حریر, جین, چرم امسال خیلی خیلی ترنده شما می‌تونین با هر چیزی بخواین بپوشین و هیچ محدودیتی وجود نداره یعنی با تیشرت, شومیز, با کت‌های کوتاه همه جورش واقعا قشنگه و امسال خیلی مد شده پس این مورد رو بدونید دامن با هر جنسی و با هر لباسی زیباست.

عید دیدنی چی مـُده بپوشم؟

عـید دیـدنی چـی مـُده بـپوشم؟ – مورد اول دامن

مورد دوم بلوزهای یقه قایقی

بلوزهای یقه قایقی امسال از هر نوع بلوز دیگه‌ای بیشتر ترنده و خیلی هم خوشگل و پرطرفداره لباس‌های یقه‌ قایقی، جذابیتی رمانتیک دارند و یادآور سبک بوهو نیز هستند.مهم‌ترین ویژگی لباس‌های آف‌شولدر، بدون سرشانه بودن آن‌هاست. اغلب پیراهن‌های یقه قایقی آستین دار، در قسمت بالاتنه گشاد هستند و پایین تنه آن‌ها حالت تنگ دارد. اگر قد کوتاهی دارید بهتر است هر دو آیتم بلوز و دامن یا شلوار را از یک طیف رنگی انتخاب کنید تا قد بلندتر به نظر برسید.

عید دیدنی چی مـُده بپوشم؟

عـید دیـدنی چـی مـُده بـپوشم؟ – مورد دوم بلوزهای یقه قایقی

مورد سوم کارهای گلدوزی و سوزن دوزی شده

کارهای گلدوزی و سوزن دوزی شده خیلی ترنده شما می‌تونین کت یا شومیز گلدوزی شده یا سوزن دوزی شده رو استفاده کنید برای مهمونی‌ها یا یه پیراهن بلند گلدوزی شده گلدار بپوشین برای مسافرت‌های شمال و جنوب خیلی انتخاب خوب و راحتیه و علاوه بر اینکه شما یک استایل و تیپ شیکی دارید راحت هم هستید.

عید دیدنی چی مـُده بپوشم؟

عـید دیـدنی چـی مـُده بـپوشم؟ – مورد سوم کارهای گلدوزی و سوزن دوزی شده

مورد چهارم شلوارها هستند

شلوارهای پارچه‌ای که امسال ترند و مد می‌باشد از همیشه بیشتر دیده شدن از بالا گشاد هستند که با جنس‌های مختلف مانند پلیسه و حریر جنس‌های متنوع دیگر ساتن دوخت می‌شود.

عید دیدنی چی مـُده بپوشم؟

عـید دیـدنی چـی مـُده بـپوشم؟ – مورد چهارم شلوارها هستند

مورد پنجم اورشِرت

اورشِرت ها مخصوصاً اگر رنگ آبی روشن باشد و راه راه داشته باشند امسال از همه بیشتر مد هستند که یک استایل کژوال خیلی شیک به شما هدیه میده اورشِرت در اصل به عنوان یک پوشش رویی در نظر گرفته می شود که به ایجاد یک استایل شیک و زیبا کمک می کند؛ در اصل به معنای رو پیراهنی است، اما به طور کلی نمی توان واژه خاصی برای آن در نظر گرفت.ست کردن اورشرت با انواع مانتوها و لباس های مختلف امکان پذیر است. معمولا اورشرت های نایلون، نخ و کتان پرطرفدارتر بوده و محبوبیت بالایی دارند.

عید دیدنی چی مـُده بپوشم؟

عـید دیـدنی چـی مـُده بـپوشم؟ – مورد پنجم اورشِرت

 مورد ششم جلیقه

جلیقه‌ها رو که حتماً امسال دیدید خیلی بین دختر خانم‌ها و خانم‌ها باب شده و خیلی پرطرفدار هستش که یک حس قدرت  به شما میدن  هنگام پوشیدن جلیقه اگر یه ست خوب بخوام به شما معرفی کنم در اینجا با جلیقه میشه گفت می‌تونین جلیقه‌ها رو با شلوار و کتی بپوشید که همجنس و همرنگ خودش باشه زیرش هم می‌تونین یه شومیز بپوشین یا یه تیشرت این یک استایل خیلی خوشگل برای مهمونی‌ها میشه پیشنهاد داد که برای عید دیدنی  انتخاب خیلی خوبیه

جلیقه زنانه یکی از مدل های محبوب و پرطرفدار در دنیای مد است. این جلیقه می تواند از مواد مختلفی مانند چرم، پارچه و … ساخته شود. استفاده از جلیقه در زمستان و پاییز بسیار محبوب است.استفاده از اکسسوری هایی مانند کلاه، دستکش، کفش و … به استایل شما کمک می کند تا جذاب و شیک تر شوید.جلیقه های زنانه دارای مدل ها و قدهای مختلفی هستند به همین دلیل قد جلیقه خود را بر اساس سلیقه و موقعیت مورد نظر انتخاب کنید.

عید دیدنی چی مـُده بپوشم؟

عـید دیـدنی چـی مـُده بـپوشم؟ –  مورد ششم جلیقه

عید دیدنی چی مـُده بپوشم؟ ۲۰۲۴ – ۱۴۰۳

در این مطلب با عـید دیـدنی چـی مـُده بـپوشم؟ آشنا شدید که امیدواریم مورد قبول شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشید با الگو برداری از این مدلهای شیک و جذاب ایده گرفته باشید. در صورت تمایل برای تماشای انواع مدلها کلیک کنید. همچنین میتوانید پیج اینستا گلی خانم را دنبال کنید.

نظرات بسته شده است.