این تیپ ها بهار مده!!

این تیپ ها بهار مده!!

این تیپ ها بهار مده!!

این تیپ ها بهار مده!! مناسب برای سال ۱۴۰۳ که برای انواع سبک های استایل ایده طرح میبینید اینجا

این تیپ ها بهار مده!! ۲۰۲۴؛ در طرح های جدید

این تیپ ها بهار مده!! با آمدن فصل بهار خانم‌ها دوست دارند که استایل خود را تغییر دهند با خود می‌گویند که در سال جدید ۱۴۰۳ چه مدل‌ها و چه سبک لباس‌هایی ترند و مورد پسند می‌باشد. دوست دارند از سبک‌های جدید استایل‌های بهاره ۱۴۰۳ مطلع شوند و برای سبک‌های مختلف استایل مانند مجلسی اسپرت نیم مجلسی خیابانی ما در اینجا به شما کمک می‌کنیم. پس اگر قرار است برای فصل بهار یک استایل متفاوت‌تر از همیشه داشته باشید کافیست تا پایان مقاله همراه ما باشید ما یک سری نکات به صورت خلاصه و عامیانه گفته‌ایم که شما می‌توانید با مطالعه این نکات و دیدن تصاویر استایل متفاوتی داشته باشید.

این تیپ ها بهار مده!! در مجله مد گلی خانوم امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گیرد. اگر به دنبال مدلهای جدید و ترند سال هستید به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید! بنابراین، با ما همراه شوید تا دنیای شگفت‌انگیز بهار امسال چی بپوشیم؟! را کشف کنید! در ادامه در بخش مد و زیبایی گلی خانم همراه ما باشید.

این تیپ ها بهار مده!!

جدیدترین ژورنال تیپ ها بهار مده!! ۱۴۰۳ در طرح های بسیار شیک و فوق العاده لاکچری

این مقاله از مجله مد گلی خانوم راهنمای شما برای جدیدترین طراحی‌ها و بهار امسال چی بپوشیم؟! است. یک پیشنهاد کلی برای استایل در فصل بهار بهتر است از رنگ‌های شاد و رنگ‌های خیلی زیبا استفاده کنید با رنگ‌ها بازی کنید در استایل خود از رنگ‌های متنوع استفاده کنید.

این تیپ ها بهار مده!!

کت آینه کاری شده با پیراهن

مورد اول کت آینه کاری شده با پیراهن است که شما می‌توانید  با کمی دقت و تحمل در این عکس بالا یک استایل متفاوت برای خود ست کنید همانطور که می‌بینید یک کت بسیار زیبا با پارچه جذاب همراه با پیراهن در زیر کد یک کیف صورتی کوچک همست باش رنگ شال استفاده از اکسسوری عینک دور سفید با کفش‌های ترکیب رنگ اسپرت جذاب

این تیپ ها بهار مده!!

کراپ کت با شلوار پلیسه

مورد دوم کراپ کت با شلوار پلیسه می‌باشد که خیلی ترکیب متفاوت جذاب و زیبایی است مناسب برای مجالس یک تیپ مجلسی برای عروسی دورهمی و جشن‌ها می‌باشد همانطور که در عکس می‌بینید از ترکیب رنگ سبز استفاده شده است شال و شلوار پلیسه سبز رنگ یک کت ترکیب رنگ سبز با کار شده در قسمت پایین و آستین‌ها با پارچه پلیسه می‌باشد همراه با یک کیف کرم رنگ

این تیپ ها بهار مده!!

وست شومیز و دامن‌های پلیسه

مورد سوم وست شومیز و دامن‌های پلیسه می‌باشد که همانطور که در عکس مشاهده و ملاحظه می‌کنید از یک ترکیب رنگ روشن بسیار زیبا با بنفش استفاده شده است که شومیز و دامن پلیس سفید رنگ می‌باشد. همراه با یک وست زمینه سفید و گلریز با نواردوزی شده فش رنگ که ست با رنگ شال می‌باشد همچنین می‌توانید در این ترکیب رنگ از یک کیف کوچک سفید هم استفاده کنید.

این تیپ ها بهار مده!!

مانتوی ژاگارد با شلوار مام

مورد چهارم مانتوی ژاگارد با شلوار مام می‌باشد که در این تصویر بالا شما از مانتوی مشکی رنگ بسیار زیبای فری همراه با یک شلوار مام سفید رنگ و ترکیب رنگ شال جذاب قرمز ست با کیف مشکی مشاهده و ملاحظه می‌فرمایید که مناسب برای قرارهای دوستانه می‌باشد.

این تیپ ها بهار مده!!

کفتان

مورد پنجم کفتان می‌باشد که یک مورد بسیار پرطرفدار و پرمخاطب بین خانم‌ها با پارچه‌های متنوع دوخت می‌شود مناسب برای سفر استایل‌های راحت چنین می‌توانید از یک سری اکسسوری‌ها هم در این استایل استفاده کنید.

این تیپ ها بهار مده!!

تونیک و شلوار لنین

مورد ششم تونیک و شلوار لنین می‌باشد که بسیار پرمخاطب و پرطرفدار برای یک استایل جذاب دخترانه می‌باشد همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید از تم توناژ رنگی یشمی کمخوان استفاده شده است شما می‌توانید در استفاده از تونیک از کمری استفاده کنید و یا استفاده نکنید این کاملاً شخصی می‌باشد.

این تیپ ها بهار مده!!

کت لنین و پیراهن

مورد هفتم کت لنین و پیراهن می‌باشد که امسال کد بسیار مورد طرفدار و جز ترندهای سال ۱۴۰۳ است می‌توانید از پارچه‌های مختلف که برای فصل بهار مناسب می‌باشد یک پیراهن تهیه کنید و روی آن کدهای زیبایی بپوشید که ما در اینجا یک استایل اسپرت پسند دخترانه آورده‌ایم همراه با پیراهن یشمی و کت کرم رنگ کیف سفید که یک ترکیب فوق العاده‌ای می‌باشد.

این تیپ ها بهار مده!!

کت سوزن دوزی و شلوار بوتکات

این تیپ ها بهار مده!!

استایل بهاره با کت کوتاه و دامن زنانه بسیار زیبا

این تیپ ها بهار مده!!

یک استایل کلاسیک برای افراد خانومی پسند که کت سوزن دوزی شده با شلوار دمپا 

این تیپ ها بهار مده!!

عکس از کت و شلوار ست شتری رنگ یا آجری با کیف و کفش مشکی یک استایل زیبا و منحصر به فرد

این تیپ ها بهار مده!!

مدل کدهای آستین کلوش با پنل دوزی‌های زیبا

این تیپ ها بهار مده!!

مدل‌های مانتوی عروسکی که بسیار پرمخاطب بین دختر خانم‌ها

این تیپ ها بهار مده!!

ایده‌های جالب با وست و شلوارهای نیم برگ برای دورهمی‌های زنانه

این تیپ ها بهار مده!!

یک استایل فوق منحصر به فرد با کت بسیار شاد و ترکیب رنگ بنفش سفید برای عروس خانم‌ها

این تیپ ها بهار مده!!

استایل جالب و جذاب بهاره برای کمپ‌ها و سفرهای اقامتگاهی همچنین عکس‌های زیبا در طبیعت فصل بهار با شلوار بگ و کدهای جذاب رنگی رنگی

این تیپ ها بهار مده!!

این تیپ ها بهار مده!! ۲۰۲۴ – ۱۴۰۳

در این مطلب با جدیدترین مدل بهار امسال چی بپوشیم؟! آشنا شدید که امیدواریم مورد قبول شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشید با الگو برداری از این مدلهای شیک و جذاب ایده گرفته باشید. در صورت تمایل برای تماشای انواع مدلها کلیک کنید. همچنین میتوانید پیج اینستا گلی خانم را دنبال کنید.

نظرات بسته شده است.